Nëse pyetjes së titullit i përgjigjeni në mënyrë të drejtë në masë të madhe mund të garantohet suksesi si një sipërmarrës ose një biznes në përgjithsi.
Çfarë blerësi pret nga ju dhe nga biznesi juaj?
Koha në të cilën biznesi juaj vepron sot kërkon thjesht një kërkim të vazhdueshëm për përgjigjet e kësaj pyetjeje. Megjithëse ndoshta kjo temë është “inicuar” nga sipërmarrësi shumë herë, megjithatë, ne do të donim të merrnim disa ide për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje. Por duhet të keni të qartë se mund t’i përdorni të gjitha këto ide dhe t’i provoni ato ose vetëm një pjesë të tyre, por mund t’i shtoni idetë ose idetë tuaja që nuk janë të renditura këtu dhe vijnë direkt nga blerësit tuaj. Pra, mos e kufizoni veten me atë që lexoni këtu, të jeni fleksibël për të pranuar idetë nga njëra anë dhe mjaft jofleksibil në testimin dhe zbatimin e tyre.
1. Pritshmëria 1: Problemi që ju erdhi të zgjidhet.
2. Pritshmëria 2: Jini dikush që do ta ndihmojë atë.
3. Pritshmëria 3: Të respektohet nga të gjithë të punësuarit në kompaninë tuaj.
4. Pritshmëria 4: Mirësjellja e të gjithë punonjësve në kompaninë tuaj.
5. Pritshmëria 5: Buzëqeshja nga të gjithë të punësuarit në kompaninë tuaj.
6. Pritshmëria 6: Mirësia nga të gjithë të punësuarit në kompaninë tuaj.
7. Pritshmëria 7 : Ju, punonjësit tuaj dhe biznesi juaj, në përgjithësi, duhet të jeni që dikush mund t’iu besoj.
8. Pritshmëria 8: Të jen të inkurajuar kur blejnë.
9. Pritshmëria 9: Jini vetë dhe të gjithë punonjësit tuaj të sinqerisht edhe kur mendoni se nuk duhet të jeni të sinqertë.
10. Pritshmëria 10: Përmbushni premtimet në lidhje me dorëzimin e mallrave në kohë,
11. Pritshmëria 11: Pak më shumë se pritjet normale ose standarde.
12. Pritshmëria 12: Servisim dhe shërbimi i pakrahasueshëm.
13. Pritshmëria 13: Përshtatja ndaj jush, ekipit tuaj dhe biznesit tuaj në përgjithësi për specifikat e tij.
14. Pritshmëria 14: Besnikëria nga ana juaj, që edhe ata të jenë besnikë ndaj jush.
15. Pritshmëria 15: Ju ti njihni mirë.
Këtu keni 15 ide, shumica e të cilave shkojnë përtej vlerave thelbësore që ju ofroni, por ato duhet të konsiderohen dhe mbulohen në ofertën tuaj të përgjithshme.
Prandaj:
1. Njihni blerësit tuaj,
2. Kuptojnë nevojat dhe pritjet e tyre,
3. Realizoni nevojat e tyre dhe
4. Tejkalohen pritjet e tyre.
Në këtë mënyrë ju do të fitoni një avantazh të madh konkurrues.
Përmblodhi dhe përshtati:
www.studentet.mk