- propaganda ekonomike
- perparimi i shitjes, ,
- shitja personale
- marrëdhëniet me publikun dhe
- publiciteti, 2. Aktivitete sekundare të promocionit ku bëjnë pjesë:
- ambalazhimi,
- shërbimet e konsumatorëve
- disejni dhe
- propaganda prej goje në gojë.
Promocioni -miks është një kombinim optimal i të gjitha formave të promocionit, të ndonjë produkti ose shërbimi. Nuk ka dyshim se mund të pritet sukses më i mirë i plasimit, nëse sigurohet veprim paralel, sinhronizues dhe i harmonizuar (në kohë dhe në hapësirë), i të gjitha formave të promocionit.
Përdorimi i izoluar i njërës formë të promocionit, duke i lënë anësh format tjera, nuk do të sjellë rezultate të dëshiruara. Secila formë e promocionit i ka karakteristikat e veta kryesore. Ndërmarrja duhet t‘i njohë ato karakteristika, që të mund të bëjë seleksionimin e tyre.
Kotleri (Ph. Kotler, f. 622) i jep karakteristkat kryesore për secilën formë të promocionit, siç janë:
1. Propaganda ekonomike,
2. Shitja personale,
3. Përparimi i shitjes, dhe
4, Publiciteti ekonomik.
Përmblodhi dhe përshtati;
STUDENTET.MK