Dan Waldschmidt është folës, shkrimtar, strateg. Ai “lufton” me strategji konvencionale të biznesit. Wall Street Journal e renditi blogun e tij në mesin e 7 blogeve më të mira për shitje, shkruan Business Insider.
Këto janë sekretet e suksesit të Waldschmidt, që ekspertët nuk do t’ju tregojnë:
- Vetëm për shkak se media sociale është falas nuk do të thotë se do t’ju sjellë rezultate.
- Ju duhet të ndryshoni “zhargonin” nëse doni të lidhni një kontratë.
- Mënyra e vetme për t’i bërë klientët të kujdesen për ju, është që së pari ju të filloni të kujdeseni për ta.
- Nëse gjatë shitjes veproni si njeri , njerëzit kanë më shumë gjasa të blejnë produktin ose shërbimin tuaj.
- Ju nuk keni nevojë të shkruani raporte për të krijuar besim. “Tashethemet” janë të mbivlerësuara.
- Puna e mençur është rezultat i punës së palodhur, jo një zëvendësim i saj.
- Kërkimfaljet dhe falenderimet janë mënyra më e mirë për të folur për kushtet tuaja .
- Kaloni më pak kohë duke u lidhur me rrjetet dhe duke ndarë kartat e biznesit. Bëhu i mrekullueshëm. Njerëzit do t’ju gjejnë vetë.
- Kur u përgjigjeni njerëzve, ata menjëherë ndalojnë së dëgjuari . Në vend të kësaj, devijoni mendimin tuaj tek gjërat e mira në jetë.
- Ndaloni së eksploruari shumë, duke kërkuar. Me kalimin e kohës do të bëheni të ngathët.
- Të dhënat nuk do t’ju tregojnë gjithmonë nëse ajo që po bëni është e suksesshme.
Waldschmidt shton edhe disa sekrete tjera:
- Nuk duhet të prisni leje për të filluar marketingun e orientuar kah konsumatori.
- Të qenit profesionist është thelbësore që klientët/klientët e mundshëm të dëshirojnë të punojnë me ju.
- Sjellja ironike , mënyra më e shpejtë për t’u bërë ekspert është të sfidosh ekspertët e industrisë.
Përgatiti dhe përshtati:
WWW.STUDENTËT.MK