Askush nuk dëshiron të njihet si një drejtues i keq i ekipit të biznesit, aq më pak dëshiron të punojë për ta. Një ekspert i Harvardit ka zhvilluar një udhëzues për identifikimin dhe shmangien e tyre.
Bill George, një anëtar i lartë në Shkollën e Biznesit të Harvardit dhe ish-CEO i kompanisë së teknologjisë mjekësore Medtronic, ka studiuar dështimet e drejtuesve të biznesit për gati 20 vjet. George për CNBC Make It thot; Shefat janë të dënuar kur humbasin busullën e tyre. Duke vepruar kështu, George trajton besimet, vlerat dhe udhëheqjen e tyre. Këto cilësi i ndihmojnë njerëzit të marrin vendime të mira dhe të jenë udhëheqës efektivë, shpjegon George, duke vënë në dukje se këto cilësi ju bëjnë autentikë dhe se është natyra njerëzore të dëshironi të ndiqni udhëheqësit autentikë.
Humbja e vlerave të tua nuk ka të bëjë fare me sa i zgjuar je, thotë George. Kjo ndodh kur ju e shpërqendroni veten nga motivet e jashtme si paraja, fama dhe fuqia, të gjitha në kurriz të busullës tuaj morale.
Këto janë llojet e shefave që George pretendon se me siguri do të dështojnë:
Pozerët luftojnë pa pushim për të arritur majat e organizatave, duke “blerë” vendin e tyre me sharm dhe ide tërheqëse. Por kur arrijnë majat, ata nuk e kanë idenë se si të udhëheqin në mënyrë efektive, sepse u mungon ndjenja e vetëdijes.
Këta shefa nuk janë të vetëdijshëm për karakterin, veprimet apo ndjenjat e tyre – dhe e kanë të vështirë të kuptojnë se si i shohin njerëzit e tjerë, shpjegon George. Dhe ky është problemi: vetëdija i ndihmon shefat të kuptojnë se çfarë është e mirë dhe çfarë është e keqe në udhëheqjen e tyre. Ai u tregon atyre se si veprimet e tyre mund të ndihmojnë ose dëmtojnë punonjësit, çfarë mund të përmirësojnë për të udhëhequr ekipin e tyre në mënyrë më efektive.
Shefat Alibi
Këta shefa duan gjithmonë të duken sikur kanë në kontroll gjithçka që bëjnë, por në të njëjtën kohë ata janë mjeshtër të mohimit që nuk janë kurrë të gatshëm të pranojnë gabimet e tyre dhe të mësojnë prej tyre. Në vend që t’i shikojnë gabimet e tyre në mënyrë racionale, ata shpesh fajësojnë të tjerët për to.
Kërkuesit e famës
Kërkuesit e famës përcaktojnë vlerën e tyre bazuar në sasinë e parave që fitojnë, sa histori pozitive marrin në media dhe sa tituj mund të mbledhin. Prioriteti i tyre është fama dhe pasuria personale mbi ndërtimin e organizatave me vlerë të qëndrueshme. Ata kurrë nuk janë vërtet të kënaqur me atë që kanë – shpjegon George.
Të vetmuarit
Të vetmuarit shmangin krijimin e marrëdhënieve të ngushta dhe rrjeteve mbështetëse. Ata mendojnë se mund t’i bëjnë të gjitha vetë dhe shpesh i hedhin poshtë komentet ose këshillat që marrin nga punonjësit, anëtarët e bordit dhe mentorët. Si rezultat, ata janë të prirur ndaj gabimeve dhe i vendosin organizatat e tyre për dështim.
Një yll që bie
Ata shpesh ndryshojnë vendin e tyre të punës, organizatën ose qëllimin pa marrë kohë për të mësuar nga gabimet e tyre.
Strategjia i ndihmon ata të përparojnë shpejt, por ata nuk janë në gjendje të udhëheqin. Në fund, shpejt rrëzohen dhe digjen – thotë Gjergji.
Përmblodhi dhe përshtati :
www.studentet.mk