Këto dy akronime përdoren shumë shpesh në botën e biznesit, dhe kanë për qëllim: B2C – biznesi për klientin dhe B2C – biznesi për biznes. Nëse keni të bëni me shitjet, mund të keni vetëm dy lloje të klientëve – ose kompani ose konsumatorë.

Nëse produktet ose shërbimet që ofroni përdoren nga kompani të tjera, në këtë rast është një B2B, por nëse i shisni ato për shfrytëzusit përfundimtarë, atëherë është B2C.

Karakteristikat themelore të B2B janë:

  • Kompania si klientë të saj  ka kompani të tjera me të cilat ndërton bashkëpunim të vazhdueshëm
  • Bashkëpunimi i tyre bazohet në komunikim të vazhdueshëm
  • Ky lloj i biznesit është i orientuar drejt një efikasiteti më të madh
  • Fokusi kryesor është i vendosur  në karakteristikat e produkteve ose shërbimeve që ofrohen
  • Gjatë blerjes së një produkti, klienti udhëhiqet nga disa elemente që krijojnë shitjet
  • Produkti ose shërbimi arrin një qëllim të caktuar afatgjatë

Karakteristikat themelore të B2C janë:

  • Blerësit janë shfrytëzuesit përfundimtarë
  • Komunikimi i ndërsjellë bazohet në një marrëdhënie afatshkurte  – fillon dhe mbaron me shitjen, që është blerja e një produkti ose shërbimi
  • Fokusi i kësaj marrëdhënie biznesi është përmbushja e nevojave të shfrytëzuesve.
  • Vendimi për të blerë produktin bazohet në emocione
  • Rezultatet e këtij lloji të shitjes janë të shpejta .

Përmblodhi dhe përshtati:

STUDENTET.MK

About Author