Edhe pse jemi të përmbytur me histori të miliarderëve që janë pasuruar  në  moshë shumë të re, shembuj të tillë në fakt janë mjaft të rrallë. Është një numër i madh i atyre që u pasuruan në moshën e pjekurisë dhe ngelën   në histori.

Henry Ford, Christian Dior, Sam Walton, Ray Kroc janë vetëm disa shembuj të njerëzve që fituan pasuri të madhe pas moshës 40 vjeçare dhe u bënë miliarderë.

Henry Ford u bë jashtëzakonisht i pasur falë inovacionit të tij revolucionar në prodhimin e automobilave dhe aplikimit të prodhimit masiv. Një element kyç i suksesit të tij ishte „Ford Assembly Line“, e cila mundësoi prodhimin më të shpejtë dhe më të lirë të makinave. Kjo uli koston e automjeteve dhe i bëri ato më të përballueshme për masat. Ky efikasitet në prodhim dhe kërkesa e lartë për automjetet e Fordit i solli atij përfitime të mëdha financiare dhe e vendosi atë në mesin e njerëzve më të pasur të kohës së tij. Ai themeloi kompaninë në moshën 40-vjeçare.

Christian Dior u bë jashtëzakonisht i pasur si themelues dhe stilist i shtëpisë së modës Dior. Një moment kyç në karrierën e tij ishte lansimi i koleksionit të tij të parë në vitin 1947, i cili u bë i njohur si “The New Look” dhe shënoi një pikë kthese në modën e pasluftës.

Ky koleksion, i cili u dallua për pjesët e tij elegante dhe luksoze, fitoi zemrat e klientëve në mbarë botën. Dior arriti të krijojë një markë luksoze të modës së lartë që tërhoqi klientët e pasur dhe u bë sinonim i elegancës dhe prestigjit. Nëpërmjet inovacionit të vazhdueshëm dhe zgjerimit të gamës së produkteve, Dior është bërë një nga markat më të suksesshme dhe me ndikim të modës, duke i mundësuar Christian Dior të realizojë përfitime të konsiderueshme financiare.

Sam Walton, themeluesi i zinxhirit Walmart, u bë jashtëzakonisht i pasur në moshën 44 vjeçare, falë vizionit të tij të shitjes me pakicë në masë dhe strategjisë së tij të çmimeve të ulëta. Ai filloi me një dyqan në vitin 1950 dhe më pas e zgjeroi gradualisht zinxhirin në të gjithë Shtetet e Bashkuara.

Një element kyç i suksesit të tij ishte një strategji inovative biznesi që përfshinte menaxhim efikas të stoqeve, optimizim të kostos dhe çmime të ulëta të produkteve.

Walmart është bërë sinonim i blerjeve të volitshme dhe ka tërhequr një numër të madh klientësh. Walton ishte gjithashtu i njohur për aftësinë e tij për të vlerësuar saktë vendndodhjet e dyqaneve dhe për t’iu përgjigjur menjëherë ndryshimeve të tregut. Përmes rritjes dhe zgjerimit afatgjatë, Walton u bë një nga njerëzit më të pasur në botë.

Ray Kroc u bë jashtëzakonisht i pasur si themeluesi i zinxhirit global të ushqimit të shpejtë McDonald’s. Një moment kyç në karrierën e tij ishte kur në vitin 1954, në të 50-at e tij, ai bleu të drejtat e ekskluzivitetit për restorantet McDonald’s, të drejtuara më pas nga Richard dhe Maurice McDonald. Kroc njohu potencialin e modelit të tyre të biznesit dhe vizionit për prodhim të shpejtë dhe efikas të ushqimit.

Më pas ai arriti ta përshkallëzojë këtë koncept në nivel kombëtar dhe më vonë ndërkombëtar, duke hapur mijëra restorante në mbarë botën. Vizioni i Kroc ishte që McDonald’s të bëhej një simbol i kulturës amerikane të ushqimit të shpejtë dhe strategjia e tij e biznesit ishte e fokusuar në zgjerimin e vazhdueshëm të zinxhirit dhe inovacionin e produktit.

Nëpërmjet menaxhimit të suksesshëm të kompanisë dhe rritjes së vazhdueshme, Kroc u bë një nga sipërmarrësit më të pasur në botën e ushqimit të shpejtë

Adolf “Adi” Dassler u bë jashtëzakonisht i pasur si themeluesi i markës sportive Adidas. Një moment kyç në karrierën e tij ishte themelimi i kompanisë “Gebrüder Dassler Schuhfabrik” në vitin 1924 së bashku me vëllain e tij Rudolf. Të dy zhvilluan këpucë sportive inovative, veçanërisht për atletët, të cilat u bënë të njohura në mesin e atletëve. Me kalimin e viteve, Dasslers kanë arritur të krijojnë një reputacion të fortë të markës dhe të kapin një pjesë të madhe të tregut të këpucëve sportive.

Pasi Adolf dhe Rudolph u ndanë, Adolf u largua nga kompania dhe filloi kompaninë e tij, e cila më vonë u bë e njohur si Adidas. Adolph, ose siç njihej “Adi”, vazhdoi të inovonte dhe zhvillonte produkte me cilësi të lartë, duke krijuar një markë që është bërë sinonim i qëndrueshmërisë dhe performancës atletike.

Përmes menaxhimit të suksesshëm të kompanisë dhe zgjerimit global, Adi Dassler është bërë një nga sipërmarrësit më të pasur në industrinë e veshjeve sportive dhe këpucëve. Ai ishte 49 vjeç kur themeloi kompaninë.

Harland Sanders u bë jashtëzakonisht i pasur si themelues i zinxhirit të restoranteve të ushqimit të shpejtë Kentucky Fried Chicken (KFC). Një moment kyç në karrierën e tij ishte kur ai zhvilloi një recetë origjinale të pulës së skuqur me 11 erëza që u bë e njohur si „Original Recipe“. Ai atëherë ishte 62 vjeç.

Sanders udhëtoi nëpër Shtetet e Bashkuara duke promovuar recetën e tij dhe duke shitur ekskluzivitete në restorante që do të shërbenin recetën e tij të pulës së skuqur.

Kjo nismë biznesi çoi në zgjerimin e zinxhirit të restoranteve KFC në mbarë botën. Nëpërmjet kësaj sipërmarrjeje biznesi, Sanders u njoh si një ikonë e kulturës amerikane të kuzhinës dhe grumbulloi një pasuri të konsiderueshme.

Përgatiti dhe përmblodhi:
WWW.STUDENTET.MK

About Author

Admin_S

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *