Krijimi i një biznes plani efektiv – shkëputur nga American Express® OPEN Small Business Nerwork
Diskutimi i kompanisë suaj duhet të fillojë me një deklaratë të misionit tuaj – një ose dy fjali, një përshkrim të shkurtër të qëllimit të biznesit tuaj dhe kujt i dedikohet produkti ose shërbimi juaj. Paqartësitë në deklaratën e misionit tuaj tregojnë se nuk jeni mjaft të qartë në qëllimet e kompanisë suaj. Nëse keni nevojë për ndihmë ose dëshironi të shihni disa shembuj, shikoni mjetin e përshkrimit të biznesit.
Përshkruani kompaninë tuaj
Pasi të keni misionin tuaj, atëherë mund të diskutoni më shumë aspekte “teknike” të kompanisë suaj. Mos harroni se po tregoni historinë e kompanisë suaj, kështu që edhe pse ka fusha të caktuara që do t’ju duhet të mbuloni, do të dëshironi ta mbani atë gjallë dhe interesante.
Disa fusha që duhen përfshirë janë:
Çfarë lloj biznesi është ai? Me shumicë? Shitje me pakicë? Prodhim? Shërbim?
Kur u themelua kompania? A është një kompani start-up apo një kompani fillestare? Cila është arsyeja e themelimit të kompanisë?
Cila është struktura juaj ligjore? Tregtar i vetëm? Korporat? Partneritet?
Kush janë drejtorët e kompanisë? Çfarë përvojë relevante sjellin ata?
Cilat nevoja të tregut do të plotësoni? Kujt do t’ia shisni? Si do të shiten produktet ose shërbimet tuaja?
Cilat sisteme mbështetëse do të përdoren? Shërbimi ndaj klientit? Reklamim? Promovim?
Këshilla
-Fokusi i kompanisë suaj shpesh varet nga tregu juaj. Një dyqan i vogël i qytetit mund të shesë sende ushqimore, pajisje, gazeta dhe benzinë, pasi ato mund të jenë i vetmi dyqan që shet ato artikuj në zonë. Një treg më i madh do të kërkojë specializim më të madh për t’u dalluar nga konkurrenca.
-Pronarët e bizneseve të vogla shpesh ngecin duke përdorur etiketat ekzistuese që nuk përshkruajnë saktë kompanitë e tyre. Pyesni veten se çfarë biznesi bëni? Çfarë përfitimesh reale jepni? Për shembull, nëse krijoni buletinet e korporatave, a jeni thjesht një “botues i buletinit” apo po “ndihni kompanitë e mëdha që të përcjellin informacion të rëndësishëm tek klientët potencialë”.
-Nëse jeni një kompani fillestare, jepni një histori të shkurtër dhe listoni të dhënat e shitjeve dhe fitimit të mëparshëm. Nëse keni pasur humbje ose pengesa të tjera, shpjegoni pse dhe flisni për atë që keni bërë për t’i rregulluar ato. A ka ndryshuar pronësia e kompanisë?
-Kur diskutoni për drejtorët e kompanive, nuk keni nevojë të mbani një rezyme të plotë – ruajeni sfondin për më vonë në plan. Por mos jini shumë të shkurtër. Mos thuaj vetëm, “Ajax Financial Services u themelua nga Jean Smith”. Në vend të kësaj, është më e fortë të shkruash diçka si “Themeluesi dhe Presidenti Jean Smith, ish-Zyrtari Kryesor Financiar i Acme Industries, sjell 25 vjet përvojë shërbimi financiar në Ajax Financial Services”.
Përgatiti dhe përshtati:
WWW.STUDENTET.MK