Një nga problemet më të mëdha për sipërmarrësit është çmimi si i vetmi avantazh konkurrues. E pra, në një rast të tillë, si mund të konkuroni për konkurrencë më të lirë?
Po, ky problem është një nga problemet më të mëdha sidomos në industritë ku një biznes nuk ka një ndikim të madh në çmim, por edhe kur nuk ka njohuri të mjaftueshme për mundësitë e mundshme kur bëhet fjalë për strategjitë e tyre të çmimeve. Në përgjithësi, ka disa gjëra që ju si një sipërmarrës mund të shkarkoni nëse doni të konkuroni me konkurrentët e tillë pa humbur pjesë të përfitimit tuaj.
1. Rritni produktivitetit në të gjitha sistemet tuaja që do të rezultojë në kursime të kostos dhe do të krijoni mundësi të reja për ju që të ngarkoni një sasi më të ulët parash për produktet ose shërbimet tuaja.
2. Shto vlerë në ofertën tuaj në mënyrë që ju të mund të ngarkoni shumën e njëjtë ose më të madhe parash për produktet ose shërbimet tuaja edhe në qoftë se konkurrentët tuaj paguajnë më pak.
3. Kombinoni këto dy opsione për të arritur rezultate maksimale.
4. Mos ndërmerrni asgjë dhe jini të gatshëm të filloni të humbni një pjesë së tregut dhe natyrisht edhe përfitimin.
Siç mund ta shihni, tre opsionet e para janë më të mira se e fundit, sepse thjesht do të vazhdoni në rrugën që çon drejt përfitimit real dhe rritjes së biznesit.
Kur flas për konkurrencë efektive me konkurrencë më të lirë, mendoj në zgjedhjen e strategjive të duhura për kompaninë tuaj, në mënyrë që të vazhdoni të rriteni pa ndonjë presion të madh për të ulur çmimet.
Këtu, do të dëshiroja të shpjegoj një proces prej pesë hapash përmes pesë çështjeve që kanë të bëjnë me strategjinë e dytë, opsionin e përshkruar më lart dhe që i referohet vlerës së shtuar në ofert në vend të reduktimit të çmimeve për të konkurruar në mënyrë efektive me konkurrencën më të lirë.
1. Së pari përgjigjuni pyetjes: Pse konkurrenca është më e lirë se ju? Kjo pyetje dhe përgjigjet e duhura do t’ju tregojë shumë aspekte të rëndësishme të konkurrencës suaj, por edhe për kompaninë tuaj. A keni më shumë shpenzime për zhvillimin dhe shpërndarjen e ofertës së njëjtë? A është vlera e tyre më e dobët se sa e juaja? A janë proceset e tyre më produktive sesa tuajat? Këto përgjigje do t’ju mundësojnë për të filluar implementimin e strategjive të mundshme që ju duhet të zbatoni në qoftë se ju doni të qëndroni përpara konkurrencës pa humbur profitin e kompanisë.
2. Cka përpiqen të arrijnë me produktet ose shërbimet më të lira që ato ofrojnë? Pas çdo vendimi të konkurrentit, ka një arsye të veçantë për këtë. detyra juaj si një sipërmarrës në këtë hap të procesit është të zbuloni arsyet e vërteta të këtij vendimi të konkurrentëve tuaj për të konkurruar me një çmim më të ulët. A po përpiqen të marrin pjesë në pjesën tënde të tregut? A janë ata thjesht duke u përpjekur për të rritur bazën e tyre të konsumatorëve? A e gjetën veten në një pozitë për të ulur çmimet vetëm për të pasur sukses në qëndrimin në biznes? Siç mund t’i shihni këto pyetje dhe përgjigjet e tyre do t’ju tregojnë se çfarë duhet të bëni.
3. Çfarë ndodh me tregun, çfarë mendon për ndryshimin e çmimeve? Kjo pyetje ka të bëjë me diçka që do t’ju vërë jashtë këpucëve tuaja dhe konkurrentëve tuaj për të biseduar me personin më të rëndësishëm për biznesin tuaj, blerësin. Ju keni disa opsione kur punoni në përgjigjet e duhura për këtë pyetje. Së pari, ju mund të përdorni pyetësorët që do të kenë pyetje specifike në lidhje me çmimet dhe vlerën që ju dhe konkurrentët tuaj dorëzojnë tek ju. Opsioni tjetër është të dalësh jashtë hapësirave tua dhe të flasësh me klientët, jo vetëm për çmimet, por edhe për vlerën, nevojat ose preferencat e tyre specifike për sot ose për të ardhmen. Keni nevojë për informacion që do t’ju tregojë se ku dëshirojnë konsumatorët që ju të përqëndroheni në të ardhmen.
4.Si mund t’i dalloni produktet ose shërbimet tuaja? Tani, do ta përdorni këtë pyetje kur zgjedhni opsionin për të rritur vlerën e ofertës suaj, në vend që të ulni çmimet në përgjigje të çmimeve më të ulëta konkurruese. Ju mund të mendoni për përmirësime specifike në lidhje me karakteristikat, cilësinë, shërbimet shtesë, marrëdhëniet më të mira të klientit, komunikim më të mirë dhe çdo gjë tjetër që thjesht shton vlerën në ofertën tuaj aktuale.
5. Si mund të tregoni klientëve se ju jeni një zgjedhje më e mirë? Pyetja e fundit, megjithëse është e fundit në proces,por është një nga çështjet më të rëndësishme. Pse është e rëndësishme? Thjesht sepse në qoftë se konsumatorët nuk mund të shohim qartë dallimin për paratë e tyre në formën e atij që do të merrni, ju nuk mund të prisni që strategjia juaj e cila bazohet në vlerën e shtuar do të ketë sukses në sigurimin e njëjtë ose përfitimin më të mirë të kompanisë tuaj . Duhet ndërtuar hapa të qartë se kompania juaj do të ndjekë në mënyrë që të shpjegojë dhe demonstrojë dallimet në vlerën që klientët tuaj do të ndjehen në këmbim të një shume më të madhe të parave që ju duhet të paguani.
Përmblodhi dhe përshtati :
STUDENTET.MK