Shumë thonë se sipërmarrës i suksesshëm nuk bëhesh , por lind. Në botën e biznesit, një nga simbolet e suksesit është Steve Jobs, një njeri që krijoi filozofinë e tij.

Autori i frymëzuar nga puna Guy Kawasaki, me të cilin pati mundësinë të bashkëpunonte dhe karrierën e tij e ndoqi deri në fund, veçon tre mësime nga Jobs që mund të ndihmojnë në ndërtimin e një historie suksesi.

Ju nuk mund t’u tregoni njerëzve atë që u pëlqen

Njerëzit mund t’ju tregojnë atë që u pëlqen, dhe kjo zakonisht i referohet diçkaje që tashmë ekziston, vetëm më mirë, më shpejt dhe më lirë. Për shembull, gjatë viteve 1980, klientët e Apple donin kompjuterë më të mirë, më të shpejtë dhe më të lirë të Apple.

Dizajni ka rëndësi

Vetëm funksionaliteti nuk është më i mjaftueshëm; tani produkti ose shërbimi juaj duhet të bëjë punën e tij në një mënyrë elegante dhe të kënaqshme.

Vlera nuk është e njëjtë me çmimin

Çmimi është një numër i shtypur në letër. Vlera përfaqëson koston dhe fitimin e përgjithshëm të një produkti. Mos u përqëndroni në çmim, por në sigurimin dhe shfaqjen e vlerës.

Përgatiti dhe përshtati:

WWW.STUDENTËT.MK

About Author