Nëse shpesh ndiheni të ngarkuar me më shumë detyra se sa mund të përballoni dhe nuk merrni njohjen e merituar, mund të jeni duke u bërë pjesë e grupit të punëtorëve të shfrytëzuar i zyrës apo siç njihen si “kuajt e punës në zyre”. Ky term i referohet atyre individëve që janë të besueshëm dhe shpesh janë të ngarkuar me më shumë punë se kolegët e tyre, por që nuk arrijnë të përparojnë në karrierë, edhe pse kontribuojnë më shumë.

Ja shtatë mënyra për të kuptuar nëse po bëni pjesë në këtë kategori:

1. Merrni më shumë detyra se sa mund të përballoni

Angazhimi në mënyrë të tepërt mund të jetë një shenjë që po mbani mbi supe më shumë përgjegjësi sesa është e mundur të menaxhohen. Pavarësisht këtyre angazhimeve, ndiheni se puna juaj shpesh kalon pa u vlerësuar.

2. Nuk kërkoni kurrë ndihmë

Një tjetër shenjë është se shpesh nuk kërkoni ndihmë për të menaxhuar ngarkesën tuaj të punës. Mbi të gjitha, kjo mund të ju çojë të ndiheni të mbingarkuar, pa pasur mundësinë të kërkoni mbështetje kur keni nevojë.

3. Përshtatni detyra që janë përgjegjësi e menaxherëve

Shpesh merrni përsipër detyra që zakonisht janë përgjegjësi e menaxherëve të lartë, duke bërë më shumë punë, por pa marrë njohjen që e meritoni.

4. Punoni pas orarit të zakonshëm

Disa nga “punëtorët e palodhur” janë ata që vazhdojnë të punojnë edhe pas orarit të zakonshëm të punës. Ky lloj angazhimi, megjithatë, shpesh ka një kosto të dukshme në shëndetin mendor dhe fizik.

5. Ndiheni të nënvlerësuar

Kur po bëni më shumë se kolegët tuaj, por nuk merrni njohjen e merituar, kjo mund të çojë në ndjenja të forta nënvlerësimi dhe frustimi, duke ndikuar negativisht në motivimin tuaj.

6. Nuk merrni ngritje në detyrë apo rritje page

Një tjetër shenjë se jeni një “punëtor i palodhur” është mungesa e mundësive për ngritje në detyrë ose rritje page, pavarësisht përpjekjeve të vazhdueshme për të ofruar rezultate të shkëlqyera.

7. Përjetoni burnout

Një simptomë e zakonshme është ndjesia e djegies (burnout), që vjen nga ngarkesa e tepërt dhe mungesa e balancës mes jetës personale dhe asaj profesionale. Kjo mund të shkaktojë probleme të mëdha shëndetësore, si stres, ankth dhe depresion.

Burnout-i në Vendin e Punës dhe Efektet e Tij

Sipas një raporti të MyPerfectResume, 88% e punonjësve përjetojnë ndjenja të djegies nga ngarkesa e tepërt, dhe një në katër është fizikisht dhe mendërisht i rraskapitur. Studimet gjithashtu tregojnë se shumë individë përjetojnë shpërthime emocionale si pasojë e stresit të vazhdueshëm nga puna.

Një studim nga SideHustles.com ka zbuluar se 61% e punonjësve që e konsiderojnë veten si “punëtorë të palodhur” janë të djegur për shkak të veprimeve të tyre, duke pasur gjithashtu një ndjenjë të theksuar të nënvlerësimit.

Të Dhëna Kyçe nga Studimi:

  • 61% e punonjësve e konsiderojnë veten “punëtorë të palodhur”.
  • Gen X janë më të prirur të ndihen si të tillë (64%), ndërsa Gen Z më pak (52%).
  • 55% e punonjësve të tillë ndihen të nënvlerësuar.
  • Një në tetë nuk ka marrë rritje page në tri vitet e fundit.
  • 55% e tyre ndihen të bllokuar në rolet e tyre dhe 51% raportojnë ndjenja të djegies.
  • 31% po mendojnë të largohen nga puna, ndërsa 7% planifikojnë të kalojnë në punë të pavarura.

Si të Dilni nga Roli i “Kalit të Zyrës” dhe të Rritni Karrierën Tuaj

Për të dalë nga ky cikël dhe për të përmirësuar mirëqenien tuaj profesionale dhe personale, është e rëndësishme të bëni disa ndryshime në mënyrën se si menaxhoni punën dhe jetën tuaj:

1. Krijoni një “Të Hënë Minimaliste”

Filloni javën ngadalë, duke shmangur afatet e ngutshme, takimet dhe përgjigjet e postës elektronike. Ky ritual mund t’ju ndihmojë të vendosni një ritëm të qëndrueshëm dhe të balancuar për javën që vjen.

2. Vendosni Kufij të Qartë

Mësoni të thoni “jo” kur jeni të ngarkuar dhe kufizoni orët e punës për të ruajtur ekuilibrin me jetën tuaj personale. Krijoni një hapësirë të dedikuar për punën dhe vendosni një orar të rreptë për të përfunduar ditën e punës.

3. Kujdesuni për Veten

Në mënyrë që të menaxhoni më mirë stresin dhe ngarkesën e punës, praktikoni parimet e kujdesit për veten. Kjo përfshin përmirësimin e cilësisë së gjumit, ushqimit, aktivitetit fizik dhe lidhjeve sociale.

4. Praktikoni Mikro-Pushime

Bëni pushime të shkurtra për t’u rifreskuar. Një shëtitje e shkurtër, shtrirje ose frymëmarrje e thellë mund të ndihmojë në rikuperimin e energjisë dhe përmirësimin e fokusit tuaj.

5. Përdorni Teknikat e Vetëdijes

Në momentet e stresit, përdorni frymëmarrjen për të qetësuar mendjen dhe për të rritur përqendrimin në detyrat që kërkojnë vëmendje.

6. Shmangni Prokrastinimin

Kryeni detyrat më të thjeshta fillimisht dhe përqendrohuni tek ato që janë me rëndësi. Përpiquni të menaxhoni një detyrë njëherazi dhe të shmangni shpërqendrimin.

7. Rritni Vetëvlerësimin

Ndryshoni mënyrën e të menduarit për veten tuaj. Ndihmoni veten duke përdorur pohime pozitive dhe duke vlerësuar aftësitë dhe kontributet që bëni.

8. Kërkoni Mbështetje nga Menaxherët

Nëse ndiheni të mbingarkuar, flisni me menaxherin për të rinegociuar rolin e punës ose për të kërkuar mundësi për një orar më fleksibël apo për një kompensim financiar më të arsyeshëm.

Përfundim

Ndryshimi i sjelljes dhe i praktikave të punës mund të ndihmojë jo vetëm në përmirësimin e mirëqenies tuaj personale, por gjithashtu të sigurojë përparimin në karrierë. Nëse e gjeni veten në rolin e “punëtorit të palodhur të zyrës,” është koha të merrni masat e nevojshme për të ruajtur balancën dhe për të optimizuar performancën tuaj profesionale.

Përgatiti dhe përmblodhi:
WWW.STUDENTET.MK

About Author

Admin_S

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *