Që biznesi juaj të ketë sukses, ju duhet të dini pothuajse aq shumë për konkurrentët tuaj sa dini për kompaninë dhe klientët tuaj. Për fat të keq, shumë pronarë të bizneseve të vogla bëjnë gabim duke pritur derisa një konkurrent të  hap dyqanin përball rrugës për për të zbuluar se me kë po ballafaqohet .

Analiza e konkurrencës ju lejon të identifikoni konkurrentët tuaj dhe të vlerësoni pikat e forta dhe të dobëta të tyre. Duke njohur aktivitetet e konkurrentëve tuaj, ju do të kuptoni më mirë se çfarë produkte apo shërbime duhet të ofroni; si mund t’i tregtoni ato në mënyrë efektive; dhe si mund ta poziciononi biznesin tuaj.

Analiza e konkurrencës është një proces i vazhdueshëm. Gjithmonë duhet të mbledhni informacione për konkurrentët tuaj. Shikoni faqen e tyre të internetit. Lexoni literaturë dhe broshura për produktet e tyre. Merrni në dorë produktet e tyre. Shihni si prezantohen në panaire. Bisedoni me klientët tuaj për të parë se si ndihen ata për produktet ose shërbimet konkurruese.

Përdorni këto hapa për të analizuar konkurrentët tuaj:

Hapi 1: Identifikoni konkurrencën tuaj

Çdo biznes ka konkurrencë dhe ju duhet të gjeni kohë për të gjetur se kujt mund t’i drejtohen klientët tuaj në mënyrë që të merrni një produkt ose shërbim që plotëson të njëjtat nevoja si tuajat. Edhe nëse produkti ose shërbimi juaj është vërtet inovativ, ju duhet të shikoni se çfarë tjetër do të blinin klientët tuaj për të përmbushur këtë detyrë.

Filloni duke shikuar  konkurrentët tuaj kryesorë. Këta janë liderët e tregut, kompanitë që aktualisht dominojnë tregun tuaj. Ata janë ndoshta ata që do të hasni në kërkimin tuaj për klientë të rinj. Nëse jeni luleshitës, do të ishin luleshitës të tjerë në lagjen tuaj. Nëse jeni konsulent kompjuteri, do të ishin konsulentë të tjerë të të njëjtin specialitet.

Hapi 2: Analizoni pikat tuaja të forta dhe të dobëta

Pasi të kuptoni se cilët janë konkurrentët tuaj, përcaktoni pikat e tyre të forta dhe zbuloni se cilat janë dobësitë e tyre. Pse klientët blejnë prej tyre? A është shkak  çmimi ? Vlera?  Shërbimi? Komoditeti? Reputacioni? Përqendrohuni në pikat e forta dhe të dobëta “të perceptuara” po aq sa në  ato reale. Kjo është për shkak se perceptimi i klientit mund të jetë më i rëndësishëm se realiteti.

Është një ide e mirë për ta bërë këtë analizë të forcës/dobësisë në formë tabelare. Shkruani emrat e secilit prej konkurrentëve tuaj. Më pas, konfiguroni kolonat që listojnë të gjitha kategoritë e rëndësishme për biznesin tuaj (çmimi, vlera, shërbimi, vendndodhja, reputacioni, ekspertiza, komoditeti, stafi, reklamimi/marketing ose çdo gjë tjetër e përshtatshme për llojin tuaj të biznesit). Pasi të keni vendosur këtë tabelë, vlerësoni konkurrentët tuaj dhe mos harroni të lini komente se pse i keni dhënë atyre atë vlerësim. Ju mund të dëshironi të vendosni pikat e forta në të kuqe dhe dobësitë në kaltërt, kështu që menjëherë mund të dalloni se ku qëndron secili konkurrent.

Hapi 3: Shikoni mundësitë dhe kërcënimet

Përparësitë dhe dobësitë janë shpesh faktorë brenda kontrollit të kompanisë. Por kur shikoni konkurrencën tuaj, duhet të shqyrtoni gjithashtu se sa mirë janë ata të përgatitur për t’u marrë me faktorë jashtë kontrollit të tyre. Këto quhen mundësi dhe kërcënime.

Mundësitë dhe kërcënimet ndahen në një gamë të gjerë kategorish. Mund të jenë zhvillime teknologjike, veprime rregullatore ose ligjore, faktorë ekonomikë apo edhe një konkurrent i ri i mundshëm. Për shembull, një dyqan për zhvillimin e fotografive duhet të dijë se sa të përgatitur janë konkurrentët e tij për të përballuar me ardhjen e fotografisë dixhitale. Ose një kompani që shet në internet duhet të analizojë se si konkurrentët e saj janë të përgatitur për t’u marrë me çështjet e sigurisë në internet.

Përsëri, një mënyrë efektive për ta bërë këtë është krijimi i një tabele në të cilën  listoni konkurrentët tuaj dhe faktorët e jashtëm që do të ndikojnë në industrinë tuaj. Atëherë ju mund të tregoni se si ata mund të trajtojnë mundësitë dhe kërcënimet

Hapi 4. Përcaktoni pozicionin tuaj

Pasi të kuptoni se cilat janë pikat e forta dhe të dobëta të konkurrentëve tuaj, duhet të përcaktoni se ku do ta poziciononi kompaninë tuaj në raport me konkurrencën. Një pjesë e kësaj mund të jetë e dukshme nga rezultatet e analizës suaj, por ia vlen gjithashtu të shikoni mirë se si po funksionon biznesi juaj.

Një nga mënyrat më efektive për ta bërë këtë është krijimi i një analize të mundësive/kërcënimeve të pikave të forta/dobësive të biznesit tuaj. Rendisni kompaninë tuaj në të njëjtat kategori në të cilat renditni konkurrentët tuaj. Kjo do t’ju japë një pamje edhe më të qartë se ku përshtatet biznesi juaj në mjedisin konkurrues. Gjithashtu do t’ju ndihmojë të përcaktoni se cilat fusha duhet të përmirësoni dhe cilat veçori të biznesit tuaj duhet të përdorni për të marrë më shumë klientë.

Përmblodhi dhe përshtati:

www.studentet.mk

About Author