Eksperti i lidershipit Simon Sinek është i njohur për një nga ligjërata më të njohura në TED. Teoria e Rrethit të Artë shpjegon se si liderët mund të frymëzojnë punonjësit që të bashkëpunojnë më mirë, t’i besojnë njëri-tjetrit dhe të përqafojnë ndryshimet e biznesit.Kjo teori bazohet në kërkimin e tij se si organizatat më të suksesshme mendojnë, veprojnë dhe komunikojnë nëse propozimin e  vlerës fillon ta përshtatë atë me “. pse,” shkruan Dave Chaffee, bashkëthemelues dhe drejtor i përmbajtjes së publikuar në platformën e trajnimit të marketingut dhe shtëpinë botuese Smart Insights.

“Unë mendoj se tregtarët do të gjejnë vlerën më të madhe në modelin e tij “Rrethi i Artë”, sepse ai ndihmon në fokusimin se si një biznes mund të veçohet nga konkurrentët duke komunikuar dallimet e tij,”. Doja të provoja modelin pasi mora pjesë në një seminar disa vite më parë ku u  diskutua rëndësia e zhvillimit të një propozimi të fortë të vlerës dixhitale si pjesë e një strategjie të marketingut dixhital.  Një pjesëmarrës që punonte në industrinë e ofrimit të kujdesit shëndetësor shpjegoi se si kompania e tij përdori modelin për të zhvilluar një propozim të ndryshëm për markën e tyre sesa kompanit e ngjashme në industri.

Simon Sinek është autor i disa librave të lidershipit, duke përfshirë Fillo me Pse: Si Udhëheqësit e Mëdhenj frymëzojnë të gjithë të ndërmarrin veprime.

Modeli i Rrethit të Artë të Sinekut është një përpjekje për të shpjeguar pse disa njerëz dhe organizata janë shumë të afta për të frymëzuar të tjerët dhe për të shkëlqyer. Neuroshkenca pas teorisë së rrethit të artë është se njerëzit përgjigjen më së shumti kur mesazhet komunikojnë me pjesët e trurit që kontrollojnë emocionet, sjelljet dhe vendimmarrjen.

Filloni me “pse”

Sinek shpjegon se “pse” është ndoshta mesazhi më i rëndësishëm që një organizatë apo individ mund të komunikojë, sepse është pjesa që frymëzon të tjerët të ndërmarrin veprime. “Fillo me pse” është mënyra se si ju shpjegoni qëllimin tuaj dhe arsyen se si ekzistoni dhe silleni ashtu siç veproni. Teoria e Sinek është se komunikimi me sukses i pasionit pas “pse” është një mënyrë për të komunikuar me systemin limbik të audiencës tuaj. Kjo pjesë e anatomisë sonë përpunon ndjenja të tilla si besimi, besnikëria dhe vendimmarrja.

Të artikulosh me sukses “pse”-në tuaj është një mënyrë shumë e fuqishme për të komunikuar me qeniet e tjera njerëzore, për të përcaktuar propozimin tuaj konkret të vlerës dhe për të frymëzuar të tjerët për të vepruar. Teoria e Sinekut thotë se komunikimi “pse” prek pjesën e trurit të dëgjuesit që ndikon në sjellje. Kjo është arsyeja pse modeli i rrethit të artë konsiderohet një teori kaq me ndikim në udhëheqje. Në nivel organizativ, komunikimi i “pse” është baza për një propozim të fortë vlere që do të diferencojë markën tuaj nga pjesa tjetër.

Si?

Në një organizatë, faktorët që lidhen me “si” përfshijnë pikat e forta ose vlerat e saj që organizata beson se e bëjnë atë të ndryshme nga konkurrenca. Pikëpamja e Sinekut është se mënyra se si ne komunikojmë është gjithashtu në gjendje të komunikojë me sistemin limbik – pjesa e rëndësishme që rregullon sjelljen dhe emocionet tona. Por sipas tij, organizatat do të arrinin rezultate më të mira nëse do të përmirësonin artikulimin e “pse” si shtesë e “si”.

Çfarë?

Është mjaft e lehtë për një udhëheqës ose organizatë të artikulojë “çfarë” ai ose ajo bën. Kjo mund të shprehet në procesin e shitjes së produkteve të kompanisë ose nëpërmjet shërbimeve që ajo ofron. Për një individ, do të ishte titulli i tyre i punës. Sinek beson se komunikimi i “çfarë” angazhon vetëm neokorteksin – pjesa e trurit që është racionale. Argumenti i tij është se kjo pjesë e trurit është më pak një motor vendimmarrës sesa sistemi  limbik I trurit: pjesa që “pse” dhe “si” angazhohen në mënyrë më efektive. Njerëzit dhe organizatat e suksesshme artikulojnë pse bëjnë atë që bëjnë në vend që të fokusohen në atë që bëjnë.

Disa kritikë besojnë se modeli i rrethit të artë të Sinekut është në fakt pasion reflektues. Udhëheqësit dhe organizatat e pasionuara e shprehin angazhimin dhe entuziazmin e tyre në një mënyrë autentike që frymëzon të tjerët, jo në mënyrën se si ata shprehen. Kritikë të tjerë besojnë se teoria e Sinek-ut nënkupton që njerëzit nuk përdorin fare arsyen kur marrin vendime, gjë që është e diskutueshme.

Përgatiti dhe përmblodhi:
WWW.STUDENTET.MK

About Author

Admin_S

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *