Ndani detyrat në tre kategori

Masa e vërtetë e suksesit nuk është të qëndroni më gjatë në punë ose të merrni një rritje të konsiderueshme, por  ka të bëjë me angazhimet, afatet, projektet dhe detyrat që ju i jepni prioritet, theksoi  Juliet Hahn, neurologe e Harvardit dhe profesoreshë e asociuar në Shkollën e Biznesit Columbia.

Për të qenë më të lumtur dhe më të suksesshëm në karrierën tuaj, rekomandimi i saj është të identifikoni dhe të fokusoheni në të qenit i suksesshëm në disa gjëra kyçe.

Është një qasje “kundërintuitive” ndaj asaj që njerëzit shumë të suksesshëm shpesh përdorin kur ndjekin aspiratat e tyre profesionale, thotë Hahn, këshilltare akademike në Shkollën Mjekësore të Harvardit.

“Njerëzit gabimisht mendojnë se duhet të jenë të shkëlqyer në çdo gjë që bëjnë, për të qenë të suksesshëm, por nëse ecni në këtë rrugë, gjithçka do të vuajë: cilësia e punës, fokusi, shëndeti. “Ky mentalitet ju vendos në rrugën e shpejtë të djegies,” thotë ajo.

Strategjia dhe prioritetet

Ju mund t’i jepni përparësi fokusit tuaj duke i ndarë përgjegjësitë tuaja të punës në tre kategori:

  • Detyrat në të cilat duhet të shkëlqeni
  • Detyrat në të cilat duhet të jeni të mirë
  • Detyrat për të cilat mund të bëni përpjekje ose t’ia delegoni dikujt tjetër

Pastaj bëni një listë të aftësive që ju nevojiten për të përfunduar detyrat e renditura në kategorinë e parë dhe të dytë, në mënyrë që të keni një udhërrëfyes të qartë se ku duhet të përmirësoni aftësitë tuaja për të qenë më efektiv në punën tuaj, deklaroi Hahn.

Nëse doni një mendim të dytë se si po e bëni punën tuaj, Hahn sugjeron të konsultoheni ose me një koleg ose me menaxherin tuaj.

“Thuajuni atyre se jeni duke vlerësuar ngarkesën tuaj aktuale të punës për të maksimizuar produktivitetin tuaj dhe për t’u përqëndruar në disa qëllime më të mëdha.” Pyetini se cilat fusha mendojnë se jeni duke bërë mirë, ku mund të keni dështuar dhe nëse prioritetet që keni renditur ndihmojnë misionin e kompanisë”.

Në fund të fundit, detyrat që keni vendosur që ju duhet të përparoni duhet të përshtaten me qëllimet tuaja afatgjata të karrierës, pavarësisht nëse kjo është pozicionimi i vetes për një promovim, fitimi i përvojës drejtuese ose zhvillimi i një aftësie të re.

Si e përdorni kohën tuaj?

Edhe nëse jeni të mbërthyer në një punë që nuk e doni, zvogëlimi i numrit të detyrave në të cilat vendosni 100 për qind të përpjekjes suaj duhet të ndihmojë në lirimin e kohës në orarin tuaj për krijim të rrjeteve, përditësimin e CV-së dhe eksplorimin e mundësive të reja, theksoi  Hahn. .

Mësoni të menaxhoni energjinë dhe kohën tuaj në punë.

Hahn tha se përfitimet afatgjata do të tejkalojnë çdo shqetësim afatshkurtër. Për shembull: mund të jeni më pak të përgjegjshëm ndaj emaileve, por nëse e përdorni atë kohë të lirë për të punuar me fokus, ka të ngjarë të prodhoni punë me cilësi më të lartë.

“Është shumë e rëndësishme të mendoni për të gjithë komponentët e ngarkesës suaj të punës dhe se si ato ndihmojnë ose dëmtojnë zhvillimin tuaj të karrierës. Të ndihmon të shmangësh të qenit në autopilot dhe të vendos në vendin e shoferit të karrierës tënde”, përfundoi Hahn.

Përgatiti dhe përmblodhi:
WWW.STUDENTET.MK

About Author

Admin_S

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *