Sa herë ju ka ndodhur që zgjidhja e një problemi të biznesit t’ju jetë shfaqur duke bërë dush? Apo që ideja më e mirë për një projekt t’ju ketë ardhur pikërisht kur po i vini fëmijët në gjumë ? Shkenca pohon se kjo nuk është rastësi, por pasojë e mënyrës se si funksionon truri ynë.
Psikologët dhe neuroshkencëtarët flasin për të ashtuquajturin rrjet të modalitetit të parazgjedhur, një rrjet në tru që aktivizohet kur nuk jemi të përqendruar në një detyrë specifike. Është një gjendje kur “endemi nëpër mendjet tona” dhe i lejojmë vetes të relaksohemi. Pastaj truri lidh informacionin në një mënyrë të re, krijon lidhje të papritura dhe hap hapësirë për kreativitet.
Me fjalë të tjera, derisa mendojmë se “nuk po bëjmë asgjë”, truri në të vërtetë po bën punën e tij më kreative. Kjo është arsyeja gjatë dushit, në një shëtitje ose derisa u lexoni një përrallë fëmijëve para gjumit, momentet në dukje të zakonshme të kohës së lirë mund të bëhen burime të ideve më të mira të biznesit.
Në botën e biznesit, kjo ka një peshë të veçantë. Udhëheqësit dhe sipërmarrësit shpesh mendojnë se duhet të jenë “aktivë” gjatë gjithë kohës, se zgjidhja vjen vetëm përmes punës dhe analizës intensive. Megjithatë, hulumtimet tregojnë të kundërtën: përqendrimi i detyruar për një kohë shumë të gjatë në fakt mund ta shtypë kreativitetin. Njohuritë e vërteta vijnë kur i japim trurit tonë hapësirë për të “marrë frymë”.
E diela është dita e përsosur për këto momente. Në vend që ta shohim si një ditë për t’u përgatitur për një të hënë plot përgjegjësi, mund ta shohim si një kohë për t’u rifilluar dhe një hapësirë ku idetë kanë një shans të dalin në sipërfaqe. Një shëtitje në lagje, një xhiro me biçikletë, një drekë e lehtë ose të luajturit me fëmijët shpesh hapin derën për njohuri që nuk do të vinin nga orët e kaluara para kompjuterit.
Kompanitë në të gjithë botën po e njohin gjithnjë e më shumë këtë logjikë. Disa po prezantojnë “të hënat pa takime”, të tjera po theksojnë fleksibilitetin në punë ose po i inkurajojnë punonjësit të përdorin kohën larg zyrës si pjesë të procesit të tyre të të menduarit krijues. Sepse nëse inovacioni është çelësi i rritjes, atëherë koha e lirë duhet të merret seriozisht.
Mesazhi është i thjeshtë: mos i nënvlerësoni momentet kur duket sikur “nuk po bëni asgjë”. Truri juaj pastaj punon në sfond, duke zgjidhur probleme dhe duke gjeneruar ide. Dhe mund të jetë në dush ose derisa po i vini fëmijët në shtrat që do të vijë njohuria e radhës e biznesit që bën gjithë ndryshimin.
Përgatiti dhe përmblodhi:
WWW.STUDENTET.MK