Një nga problemet më të mëdha për sipërmarrësit është çmimi si i vetmi avantazh konkurrues. E pra, në një rast të tillë, si mund të konkuroni  me  konkurrencë më të lirë?

 

Po, ky problem është një nga problemet më të mëdha sidomos në industritë ku një biznes nuk ka një ndikim të madh në çmim, por edhe kur nuk ka njohuri të mjaftueshme për mundësitë e mundshme kur bëhet fjalë për strategjitë e tyre të çmimeve. Në përgjithësi, ka disa gjëra që ju si një sipërmarrës mund të ndërmerni  nëse doni të konkuroni me konkurrentët e tillë pa humbur pjesë të përfitimit tuaj.

1.       Rritja e produktivitetit në të gjitha sistemet tuaja  do të rezultojë në kursime të kostos dhe do të krijojë mundësi të reja për ju që të paguani  një sasi më të ulët parash për produktet ose shërbimet tuaja.

2.       Shto vlerë në ofertën tuaj në mënyrë që ju të mund të paguani shumën e njëjtë ose më të madhe parash për produktet ose shërbimet tuaja edhe në qoftë se konkurrentët tuaj paguajnë më pak.

3.       Kombinoni këto dy opsione për të arritur rezultate maksimale.

4.       Mos merrni asgjë dhe jini të gatshëm të filloni të humbni  pjesë prej pjesmarrjes  së tregut dhe natyrisht përfitimin.

Siç mund ta shihni, tre opsionet e para janë më të mira se i fundit, sepse thjesht do të vazhdoni në rrugën që çon drejt përfitimit real dhe rritjes së biznesit.

 

Kur flas për konkurrencë efektive me konkurrencë më të lirë, mendoj në  zgjedhjen e strategjive të duhura për kompaninë tuaj, në mënyrë që të vazhdoni të rriteni pa ndonjë presion të madh për të ulur çmimet.

Këtu, do të dëshiroja të shpjegoj një proces prej pesë hapash përmes pesë çështjeve që kanë të bëjnë me strategjinë e dytë, opsionin e përshkruar më lart  që i referohet vlerës së shtuar në vend të reduktimit të çmimeve për të konkurruar në mënyrë efektive me konkurrencën më të lirë.

1.       Së pari përgjigjuni pyetjes: Pse konkurrenca është më e lirë se ju? Kjo pyetje dhe përgjigjet e duhura do t’ju tregojë shumë aspekte të rëndësishme të konkurrencës suaj, por edhe për kompaninë tuaj. A keni më shumë shpenzime për zhvillimin dhe shpërndarjen e ofertës së njëjtë? A është vlera e tyre më e dobët se sa e juaji? A janë proceset e tyre më produktive sesa tuajat? Këto përgjigje do t’ju lejojë për të filluar formimin e  strategjive të  mundshme që ju duhet të zbatoni në qoftë se ju doni të qëndroni përpara konkurrencës pa humbur profitin e kompanisë.

2.       Cka  përpiqen të arrijnë me produktet ose shërbimet më të lira që ato ofrojnë? Pas çdo vendimi të konkurentit , ka një arsye të veçantë për këtë. Detyra juaj si një sipërmarrës në këtë hap të procesit është të zbuloni arsyet e vërteta të këtij vendimi të konkurrentëve tuaj për të konkurruar me një çmim më të ulët. A po përpiqen të marrin pjesën tënde të tregut? A janë ata thjesht duke u përpjekur për të rritur bazën e tyre të konsumatorëve? A e gjetën veten në një pozitë për të ulur çmimet vetëm për të pasur sukses në qëndrimin në biznes? Siç mund t’i shihni këto pyetje dhe përgjigjet e tyre do t’ju tregojnë se çfarë do t’ju duhet të bëni.

3.        Çfarë ndodh me tregun, çfarë mendon për ndryshimin e çmimeve? Kjo pyetje ka të bëjë me diçka që do t’ju vërë jashtë këpucëve tuaj dhe konkurrentëve tuaj për të biseduar me personin më të rëndësishëm për biznesin tuaj, blerësin. Ju keni disa opsione kur punoni në përgjigjet e duhura për këtë pyetje. Së pari, ju mund të përdorni pyetësorët që do të kenë pyetje specifike në lidhje me çmimet dhe vlerën që ju dhe konkurrentët tuaj dorëzojnë tek ju. Opsioni tjetër është të dalësh jashtë mjediseve të tua dhe të flasësh me klientët, jo vetëm për çmimet, por edhe për vlerën, nevojat ose preferencat e tyre specifike për sot ose për të ardhmen. Keni nevojë për informacion që do t’ju tregojë se ku dëshirojnë konsumatorët të përqëndrohen në të ardhmen

4.        Si mund t’i dalloni produktet ose shërbimet tuaja? Tani, do ta përdorni këtë pyetje kur zgjedhni opsionin për të rritur vlerën e ofertës suaj, në vend që të ulni çmimet në përgjigje të çmimeve më të ulëta konkurruese. Ju mund të mendoni për përmirësime specifike në lidhje me karakteristikat, cilësinë, shërbimet shtesë, marrëdhëniet më të mira të klientit, komunikim më të mirë dhe çdo gjë tjetër që thjesht shton vlerën në ofertën tuaj aktuale.

5.       Si mund të tregoni dhe të dëshmoni klientëve se ju jeni një zgjedhje më e mirë? Pyetja e fundit, megjithëse është e fundit në proces, është një nga çështjet më të rëndësishme. Pse është e rëndësishme? Thjesht sepse në qoftë se konsumatorët nuk mund të shohim qartë dallimin për paratë e tyre në formën e atij që do të merrni, ju nuk mund të presim që strategjia juaj do të ketë sukses në sigurimin e njëjtë ose më të mirë rentabilitetin e kompanisë tuaj . Ju duhet të ndërroni hapa të qarta që kompania juaj do të ndjekë për të shpjeguar dhe provuar dallimet në vlerën që klientët tuaj do të ndjejnë në këmbim të shumës më të madhe të parave që do t’ju duhet të paguajnë.

 

Përmblodhi dhe përshtati :

STUDENTET.MK

 

About Author