Tregimi rreth mashtrimit të studentëve nuk e tregon të gjithë historinë. Njihuni me mësuesit që mendojnë se inteligjenca artificiale gjeneruese mund ta bëjë të mësuarit më të mirë.

Vetëm disa ditë pasi OpenAI hodhi poshtë ChatGPT në fund të nëntorit 2022, chatbot u denoncua gjerësisht si një mjet falas për shkrimin e esesë, për marrjen e testeve që e bënte të qeshur me lehtësi mashtrimin në detyra. Los Angeles Unified, distrikti i dytë më i madh shkollor në SHBA, bllokoi menjëherë hyrjen në faqen e internetit të OpenAI nga rrjeti i shkollave të saj. Disa universitete kryesore në Mbretërinë e Bashkuar, duke përfshirë Imperial College London dhe Universitetin e Kembrixhit, lëshuan deklarata që paralajmëruan studentët të mos përdorin ChatGPT për të vjedhur.

“Ndërsa mjeti mund të jetë në gjendje të japë përgjigje të shpejta dhe të lehta për pyetjet, ai nuk ndërton aftësi të të menduarit kritik dhe zgjidhjes së problemeve, të cilat janë thelbësore për suksesin akademik dhe të përjetshëm,” Jenna Lyle, një zëdhënëse për Departamentin e Qytetit të Nju Jorkut. i Arsimit, tha për Washington Post në fillim të janarit.

Por tre muaj më vonë, perspektiva është shumë më pak e zymtë. Fola me një numër mësuesish dhe edukatorësh të tjerë të cilët tani po rivlerësojnë se çfarë do të thotë chatbot si ChatGPT për mënyrën se si i mësojmë fëmijët tanë. Shumë mësues tani besojnë se nuk është thjesht një makinë ëndrrash për mashtruesit, ChatGPT mund të ndihmojë në përmirësimin e arsimit. Chatbot-et e avancuara mund të përdoren si mjete ndihmëse të fuqishme në klasë që i bëjnë mësimet më ndërvepruese, u mësojnë studentëve shkrim e këndim mediatik, gjenerojnë plane të personalizuara mësimore, kursejnë kohë mësuesit për administratorin dhe më shumë.

Megjithatë, mësuesit kanë të drejtë ta shohin teknologjinë si një ndryshim të lojës. Modele të mëdha gjuhësore si ChatGPT i OpenAI dhe pasardhësi i tij GPT-4, si dhe Bard i Google dhe Bing Chat i Microsoft, janë vendosur të kenë një ndikim masiv në botë. Teknologjia tashmë është duke u përhapur në softuerin e konsumatorëve dhe të biznesit. Nëse asgjë tjetër, shumë mësues tani e kuptojnë se kanë detyrimin t’u mësojnë nxënësve të tyre se si funksionon kjo teknologji e re dhe çfarë mund të bëjë të mundur. “Ata nuk duan që ajo të përbuzet,” thotë Smith. “Ata duan të mësohen se si ta përdorin atë.”

Përgatiti dhe përshtati:

WWW.STUDENTËT.MK



About Author