Hapi 2.1: Fshehja e numrave të rastësishëm brenda një imazhi
Le të shqyrtojmë një imazh shumë të thjeshtë, rudimentar më poshtë.
Ky imazh përbëhet nga 16 pikselë me ngjyra të ndryshme dhe është rregulluar në një format 4×4, do të thotë 4 rreshta dhe 4 kolona.
Ne do të fshehim numrat që mund të përfaqësohen vetëm nga 3 shifra binare d.m.th. numrat prej 0 deri në 7.
Shënim: Shifrat binare njihen më gjerësisht si “bit”
Arsyeja se pse përdoren vetëm 3 bit është sepse kodet RGB lejojnë vetëm 3 numra të veçantë (ai i të kuqes, gjelbrës dhe kaltër). Dhe ne fshehim secilën bit binar të numrit tonë të fshehur në pjesën më pak të rëndësishme të secilës vlerë RGB.
Le të marrim një shembull për më shumë sqarime. Supozoni se duam të fshehim numrin “6” në pikselin e parë të imazhit. Kodi RGB për pikselin e parë është rgb (144, 56, 17).
Ne së pari konvertojmë vlerat RGB në binare. Kështu që,
Ngjyra | Vlera në sistemin dhjetor | Vlera në sistemin binar 8-bit |
Kuq | 144 | 1001 0000 |
Gjelbër | 56 | 0011 1000 |
Kaltër | 17 | 0001 0001 |
Ekuivalenti binar i numrit 6 (numri që duam të fshehim) është numri 110. Ne fshehim bitin më të majtë të numrit 110 (d.m.th. numri 1) në bitin më të djathtë të vlerës binare për të kuqen.
Kështu që,
E kuqe = 1001 0001 (fillimisht 1001 0000) = 145
Në mënyrë të ngjashme, bit në mes (d.m.th. një tjetër numër 1) është i fshehur në pjesën më të djathtë të vlerës binare për të gjelbrën.
D.m.th. e gjelbër = 0011 1001 (fillimisht 0011 1000) = 57
Dhe së fundmi, pjesa më e djathtë e numrit 110 (d.m.th. 0) është e fshehur në pjesën më të djathtë të vlerës binare për të kaltërtën.
D.m.th. e kaltër = 0001 0000 (fillimisht 0001 0001) = 16
Kjo rezulton në pikselin tonë të koduar të jetë rgb (145, 57, 16).
Le të krahasojmë dy pikselët: origjinali pa numër të koduar dhe ai i modifikuar i koduar me numrin “6”.
Siç mund ta shohim, të dy pikselët janë jashtëzakonisht të ngjashëm me njëri-tjetrin, dhe syri i rastësishëm nuk ka shumë të ngjarë të dallojë një ndryshim midis të dyve.
Ne përsërisim të njëjtin proces me 15 pikselët e ardhshëm, dhe rezultati përfundimtar është një imazh i modifikuar që duket gati identik me syrin e rastësishëm.
Të dy imazhet duken gati identike. Sidoqoftë, ne e dimë që ato janë shumë të ndryshme për shkak të modifikimit delikat të kodeve RGB të secilit piksel.
Imazhi më poshtë tregon të dy, imazhin origjinal, së bashku me vlerat RGB të secilit piksel:
Përgatiti dhe përshtati:
WWW.STUDENTËT.MK