Menaxhimi i njerëzve nuk është një punë e lehtë. Të punosh për të tjerët dhe të jesh i varur kërkon gjithashtu përpjekje dhe cilësi të caktuara. Dikush do të thoshte se nevojat e të dyve janë individuale, por shkenca është përfshirë prej kohësh në marrëdhënie të tilla dhe janë vendosur disa rregulla që dihet se i sjellin të mira shumicës.

Çfarë thotë shkenca për klimën aktuale të biznesit? Për kë duan të punojnë njerëzit sot?

Çfarë po kërkojnë njerëzit sot?

Këtë vit janë publikuar rezultatet e një sondazhi të madh me qëllim që punonjësit të shprehen dhe të thonë se për kë duan të punojnë. Konkretisht, si duhet të jetë mbikëqyrësi i tyre për t’u klasifikuar si i dëshirueshëm.

Dominik Meklaflin zbuloi rezultatet e këtij hulumtimi si pjesë e studimit të tij. Për të gjithë ata që pëlqejnë sistemimin dhe kërkojnë saktësi, rezultatet treguan qartë se shumica e punonjësve vlerësojnë shumë këto tipare ose cilësi menaxheriale:

Konfidencialiteti

Krijimi i një mjedisi mësimor

Kujdesi për njerëzit

Tendenca për të përfshirë ekipin në vendimmarrje

Këshilla më e mirë

Besueshmëria ose besimi është në krye të listës së cilësive më të kërkuara të lidershipit. Nëse je një menaxher të cilit njerëzit e tij i besojnë,  edhe pse nuk di gjithçka dhe nuk e ke gjithmonë përgjigjen për çdo pyetje, duhet të jesh një nga të preferuarit. Njerëzit duan të punojnë me ju. Dhe jo vetëm që duan, por janë shumë më produktivë dhe të gatshëm për të kontribuar në zhvillimin e biznesit. Mund të thuhet se  janë edhe më të lumtur.

Me të dyja këmbët në tokë

Është interesante se sa shumë njerëzit e vlerësojnë një atmosferë biznesi ku një gabim është krejtësisht në rregull dhe trajtohet si një mundësi për të mësuar dhe jo si një mundësi për të ndëshkuar. Dhe mbi të gjitha njerëzit e vlerësojnë kur tjetri pranon pa problem se ka gabuar, se është njeri si të tjerët.

Në përmbledhje, ky hulumtim konfirmoi se punonjësit vlerësojnë shumë menaxherët që janë “me këmbë në tokë” dhe të ndershëm.

Gjithashtu, nëse ju si menaxher pranoni publikisht se propozimi është një ide e shkëlqyer, do të merrni shumë pluse. Nëse lini ndani dhurata për krijuesit e ideve të tilla, do të jeni shumë të vlerësuar dhe të dëshirueshëm si menaxher. Gjithashtu rekomandohet që shpërblimet të mos jenë të shtrenjta apo ekskluzive. Kartat e dhuratave, dreka, trajnimi me pagesë ose mbështetja promovuese do të bëjnë gjithashtu një punë të shkëlqyer motivimi.

“Maturia”

Kujdesi për njerëzit është i paçmuar. Nëse, si menaxher, mendoni për nevojat e njerëzve tuaj, nëse vërtet ju intereson që ata si individë të përshtaten në sistem në mënyrën më të mirë të mundshme, ju jeni në rrugën e duhur që ekipi juaj të jetë  besnik ndaj jush. Krenari, nëse jeni vërtet të interesuar për zhvillimin profesional të secilit anëtar të ekipit, trajnimin dhe edukimin, rezulton se do të shpërbleheni me kënaqësinë e njerëzve dhe rezultate të mira biznesi, shkruan Bonitet.rs.

Të jeni I hapur

Një nga këshillat më të mira që mund të merrni është të përfshini sa më shumë njerëzit tuaj në procesin e vendimmarrjes. Kjo çiltërsi, dëgjim dhe vlerësim i opinioneve të njerëzve me të cilët punoni do të ndërtojë një marrëdhënie besimi dhe do të shihni ndryshime të jashtëzakonshme pozitive. Gjëja e parë që do të dalë në sipërfaqe është kënaqësia e punonjësve me punën e tyre, qëndrimin tuaj dhe atmosferën.

Lajmi më i mirë është se të gjitha këto cilësi të përmendura mund të zhvillohen me vetëdije. Nuk keni nevojë për ndonjë talent të veçantë. Si fillim, duhet t’i keni gjithmonë parasysh, çdo ditë, gjatë gjithë ditës.

Përmblodhi dhe përshtati:

www.studentet.mk

About Author